Gyenge látás, ami segít. Homályos látás okai és kezelése

gyenge látás, ami segít

Homályos látás

A szem egészségének megőrzéséért sokat tehetünk szemtornával, szemcseppekkel, de helyes táplálkozással is. Rengeteg olyan vitamin, ásványi anyag és más összetevő létezik, melyek megfelelő bevitele a szem karbantartásában is segíthet!

gyenge látás, ami segít

A szemünk nagy kincs, olyan szervünk, ami különösen nagy terhelésnek van kitéve, hiszen az alváson kívül szinte folyamatosan használjuk. Olvasunk, tévét nézünk a segítségével, munka közben a laptop képernyőjét bámuljuk, amit gyakran otthon is megteszünk — és akkor arról még nem is beszéltünk, hogy milyen sokszor nézzük hosszasan az okostelefonjaink és tabletjeink kijelzőjét.

A napjainkban megnövekedett terhelés mellé nagyobb támogatást is kell a szemünknek biztosítani ahhoz, hogy látásunk minőségét és erősségét minél tovább megőrizhessük, és szemünk egészséges maradhasson. Tudatos táplálkozással nem csak segíthetünk megőrizni szemünk egészségét, de egyes betegségek és elváltozások kezdeti formáit is tudjuk vele korrigálni. Bizonyítottan jó hatással vannak szemünkre egyes ami segít.

9 jel, hogy ideje felkeresnünk egy szemorvost | BENU Gyógyszertárak

Így az A-vitamin a szem ideghártyájának működéséhez elengedhetetlen, a C-vitamin csökkenti a homályos látást ami segít javítja a sejteket, az E-vitamin pedig segít a szembetegségek megelőzésében. A vitaminok mellett a lutein és a zeaxantin színanyagok a fény károsító hatásától óvják meg a szemünket, míg a bioflavonoidok azért hasznosak, mert segítik a C-vitamin elnyelését.

Ásványi anyagokkal pedig szintén a vitaminok hasznosulását ami segít. Eszerint a szelén az E-vitamin, míg a cink az A-vitamin beépülését könnyíti meg.

gyenge látás, ami segít

Szintén fontosak ami segít a látásunk szempontjából az omega zsírsavak megfelelő aránya. Ezek közül az omega-3 hiánya látásromlást, vagy a retina károsulását is okozhatja.

gyenge látás, ami segít

De mit fogyasszunk, hogy a felsorolt összetevőkből elég kerüljön a szervezetünkbe? Tengeri halak — A tengeri halak teli vannak omega-3 zsírsavakkal, melyek nem csak a szív- és érrendszeri megbetegedésektől óvnak meg minket, de látásunk megőrzéséért is felelősek.

Fontos, hogy rendszeresen fogyasszunk belőlük, vezessük gyenge látás a lazacot, a lepényhalat, tőkehalat és társaikat a mindennapokba.

  • Szem- és látásvédő vitaminok Mi jó a látásnak.
  • Szemhéjfű a látás helyreállításához
  • Szemfáradtság tünetei és kezelése Gyenge látás, ami segít
  • Mi edzi a látást
  • 9 jel, hogy ideje felkeresnünk egy szemorvost | BENU Gyógyszertárak
  • Mit együnk a jó látásért?, Mi jó a látásnak
  • Az orrpolipok látásra gyakorolt ​​hatása
  • Vitamin a látáshoz a termékekben

Mellettük az egyéb tengeri herkentyűk is hasznosak szeléntartalmuk miatt. BENU Online Gyógyszertár ajánlata: Sárgadinnye — Az A-vitamin és előanyaga, a béta-karotin leginkább az élénksárga zöldségekben és gyümölcsökben fordul elő jelentős mennyiségben.

A sárgarépa mindenkinek eszébe jut, ha a szemünk egészségéről van szó, de ugyanilyen jó hatással van rá a sárgadinnye is. Szezonban együnk belőle annyit, amennyit lehet!

9 jel, hogy ideje felkeresnünk egy szemorvost

Zöldpaprika — A zöldpaprika teli van értékes C-vitaminnal, aminek segítségével sok szembetegséget elkerülhetünk. Ez a vitamin nagyszerű segítség az érfalak védelméhez és antioxidáns hatású.

gyenge látás, ami segít

A paprika mellett például rengeteg van belőle a gránátalmában vagy a citrusfélékben is. Spenót — A mélyzöld színű leveles zöldségek általában nagy mennyiségű luteint és zeaxantint tartalmaznak, így a spenót is nagyszerű alapanyag lehet a szemünk egészségének szempontjából.

Ritmusos gimnasztika látása ezek a színanyagok még jobban hasznosulnak, így ne csak ami segít, de például főzelékként is fogyasszuk!

További a témáról